Poprzedni temat «» Następny temat

Autor Wiadomość
bas 

Informacje ogólne

Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:03 am   

Statystyki z ostatnich lat odnośnie sprawności fizycznej młodych Polaków są przerażające. Pomimo lepszego wyposażenia szkół w pomoce dydaktyczne oraz nowych miejsc do treningu i nowoczesnych boisk sprawność uczniów z roku na rok spada.
Coraz więcej jest zwolnień lekarskich i innych wymówek.
W Gazecie Wyborczej możecie przeczytać serię artykułów na ten temat:

Polak na WF-ie
Jak rozruszać młodych Polaków?
Polak na W-Fie. Rośnie pokolenie kalek! Jak to zmienić?
Chory WF
Po szkole lecę na korki

Czy pedagogika cyrku i zajęcia z żonglerki mogły by pomóc? Wierzę, że tak a co Wy myślicie?

Zdjęcie z zajęć prowadzonych przez Edu-Art.

warsztaty w parku staromiejskim.png
Plik ściągnięto 41 raz(y) 1016,9 KB

Informacje ogólne

Wysłany: Wto Lis 06, 2012 7:52 pm   

Brzmi fajnie :p
W podstawówkach się przyjmie, w gimnazjum być może ale co do szkół wyższych ( jestem uczniem technikum ) to może mieć trochę problemy bo wolimy robić zupełnie coś na odwrót, pewnie przez to że taki wiek.
Ale ja widzę problem że nie wszyscy, lub większość nauczycieli nie potrafi żonglować a najlepiej uczyć się od kogoś kto to pokaże niż tylko suchą wiedzę będzie wpajał.
A tak jako ciekawostkę nie tylko żonglerka ale bardzo wiele dziedzin kuglarskich :)

bas 

Informacje ogólne

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 6:13 pm   

Jestem przekonany, że bardzo szybko można wyszkolić kadrę aby bez stresu i tremy mogła przekazywać wiedzę uczniom. Zresztą niektórzy nauczyciele potrafią żonglować ale brakuje sprzętu albo dyrektorzy nie są przekonani do tej formy edukacji.

Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 12

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 6:50 pm   

Prowadziłem w tamtym roku szkolnym pokazową lekcję wuefu dla nauczycieli ze szkół gimnazjalnych.
Oni mają co jakiś czas spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin sportowych, ja byłem jako innowacja, nowatorskość, po trochu ciekawostka...